Tuesday, February 22, 2011

Чамайгаа санахдаа

 
Санаж байна уу хайрт минь чи бид хоёр анх танилцаж байхад Сайхан дуу чамдаа аялаж өгснийг Харин одоо минь алс хол байхад тэр дууг аялахад сэтгэл минь тайвширдаг.
Алс хол хүний нутагд суугаа Амраг жаахан чамдаа би зориулж Чинийхээ дуртай нэгэн сайхан дууг Чин зүрхнээсээ дуулаж билээ.
Чамдаа яарсан сэтгэл Далайгаас их ч Битгий удаарай гэж хэлж чадахгүй Дуулсан дуу минь чамд минь хайр болон хүрээд Хайр минь чамдээр болон дусдаг.
Дахилт: Санаж байна уу анхны учирлаа Сайхан дууг чамдаа аялж өгснийг Холын холыг зорисоор чи минь одсон ч Хунгийн сүрэг адил буцаад наддаа ирээч.
Чи минь эмзэг шүү битгий даараарай Намайгаа санахдаа битгий уйлаарай Чамайг минь байхгүйд цаг хүртэл явдаггүй ч Чи минь наддаа иргээд ирнэ дээ.
Дахилт: Санаж байна уу анхны учирлаа Сайхан дууг чамдаа аялаж өгснийг Холын холыг зорисоор чи минь одсон ч Хунгийн сүрэг адил буцаад наддаа ирээч...
Алс хол амьдарлаа ч Хайр минь нисэн одохгүй Харанхуйд жарган уусахгүй. Алс хол хүний нутагд суугаа Амраг жаахан чамдаа би зориулж Чинийхээ дуртай нэгэн сайхан дууг Чин зүрхнээсээ дуулаж билээ би чамдаа....
Сэтгэлийн үгээ чамдаа би хэлье Чамдаа би чинь хэлье. Зүрхний дуугаа ганцхан чамдаа дуулъя Чиний сэтгэлийг өөртөө татах гээд Дурлаж бичсэн шүлэг минь билээ.
Miss U baby.
Санаад үхэхнээ хайрыгааа ёоёоёоёо

1 comment: